Reklama
  • Wtorek, 23 sierpnia (08:06)

    Składniki: 3 szklanki mąki pszennej, 3 łyżeczki proszku do pieczenia, duża szczypta soli, 60 g masła, posiekanego, 1 i 1/4 szklanki orzechów włoskich, łyżka posiekanego rozmarynu, 1/2 łyżeczki mielonego imbiru, 1 i 3/4 szklanki maślanki, 250 g pomidorków koktajlowych, kilka gałązek rozmarynu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 sierpnia (11:05)

    Składniki dla 4 osób: bochenek chleba • 2 czerwone papryki • 2 żółte papryki • 2 cukinie • 20 dag szynki z indyka • 20 dag grzybków marynowanych • 4 łyżki ostrej musztardy • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 3 sierpnia (13:06)

    Składniki: na 6 porcji: 40 dag mąki, 3 łyżeczki suszonych drożdży, 1 i 1/2 łyżeczki soli, łyżeczka cukru, 10 dag masła + do wysmarowania formy, jajko, 1 i 1/2 szklanki letniego mleka, 25 dag żółtego sera, garść ziół (pietruszka, rozmaryn, tymianek, bazylia). Pesto:50 dag pomidorów, pół szklanki octu,5 ząbków czosnku, sól, garść listków świeżej bazylii, garść łuskanych migdałów, 10 dag parmezanu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 29 lipca (13:01)

    Składniki: 1 kg mąki, 2 łyżki cukru, 2 jajka, sól, 15 dag masła, mleko, 4 dag drożdży, suszone pomidory, czarne oliwki, czosnek, zioła, 2 łyżeczki koncentratu pomidorowego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 lipca (10:05)

    Składniki: kubek nasion słonecznika, po pół kubka nasion siemienia lnianego, sezamu i pestek dyni, 3 łyżki nasion chia, 3 łyżki klarowanego masła, syrop z agawy, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 lipca (14:00)

    Oto przepis na chrupiące, mięciutkie i bardzo zdrowe pieczywo. Krok 1. 2 dag drożdży rozetrzyj z łyżeczką cukru, odstaw na 10 min. W rondelku rozpuść 5 dag masła, ostudź. Do miski przesiej 2 szkl. mąki pełnoziarnistej (typ 1850) oraz 1/2 szkl. mąki pszennej. Krok 2. Wlej zaczyn, dodaj łyżeczkę soli, 300 ml letniego mleka i masło. Wyrób elastyczne ciasto. Odstaw je w ciepłe miejsce na 60 min. Ciasto ponownie zagnieć. Uformuj zgrabne bułeczki. Ułóż na blasze, po 30 min posmaruj mlekiem i p

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 czerwca (11:00)

    Zaczyn: 50 g aktywnego zakwasu żytniego, 200 g mąki żytniej razowej, 200 ml letniej wody. Ciasto: 520 g mąki żytniej razowej, 120 g pestek słonecznika, 100 g otrębów żytnich, 30 g sezamu, 350 ml letniej wody, masło bez soli do wysmarowania blaszki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki na 13 porcji: 170 ml mleka, 2 dag drożdży, 1 łyżka cukru, 40 dag mąki, 10 dag majonezu, 1 żółtko, 4 ząbki czosnku, 1 jajko, 1 pęczek koperku, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 2 dojrzałe awokado, olej, 1 i 1/4 szklanki maślanki, pieprz, 1/4 szklanki jogurtu greckiego, 2 szklanki startego sera, 1 szklanka mąki z pełnego przemiału, sól, proszek do pieczenia, zioła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 kwietnia (08:05)

    Składniki na ok. 12 kromek: 50 dag mąki pszennej typ 850, 2 dag drożdży, 250 ml mleka, 1 łyżka cukru, 5 łyżek oliwy, 1 cukinia, 5 dag żółtego sera, sól, pieprz, mąka do oprószenia stolnicy, listki młodego szpinaku do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0