Reklama
  • Czwartek, 21 lipca 2016 (10:05)

    Chleb z całych nasion

Składniki: kubek nasion słonecznika, po pół kubka nasion siemienia lnianego, sezamu i pestek dyni, 3 łyżki nasion chia, 3 łyżki klarowanego masła, syrop z agawy, sól.

Przygotowanie: Wszystkie suche składniki wymieszaj razem w jednej misce. W osobnym naczyniu połącz tłuszcz, syrop z agawy oraz przyprawy. Następnie połącz składniki mokre z suchymi i mieszaj ok. 20 minut. Przygotowaną masę odstaw na noc. Po tym czasie podziel ją na 3 części i ułóż na kawałku papieru do pieczenia. Przykryj drugim, takim samym kawałkiem. Następnie rozwałkuj zawartość na cienki placek. Zdejmij górną warstwę papieru i ostrym nożem podziel powstały placek na prostokątne kawałki. Piecz 15 minut w temp. 180 °C.

Reklama

Na żywo

Zobacz również

  • Składniki na ok. 16 porcji: Na zakwas: 2 szklanki mąki żytniej pełnoziarnistej (typ 2000), 2 szklanki przegotowanej wody. Na zaczyn: 3 dag zakwasu, 14 dag mąki żytniej (typ 720), 17 dag wody. Na... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.