Reklama
  • Czwartek, 21 lipca 2016 (10:05)

    Chleb z całych nasion

Składniki: kubek nasion słonecznika, po pół kubka nasion siemienia lnianego, sezamu i pestek dyni, 3 łyżki nasion chia, 3 łyżki klarowanego masła, syrop z agawy, sól.

Przygotowanie: Wszystkie suche składniki wymieszaj razem w jednej misce. W osobnym naczyniu połącz tłuszcz, syrop z agawy oraz przyprawy. Następnie połącz składniki mokre z suchymi i mieszaj ok. 20 minut. Przygotowaną masę odstaw na noc. Po tym czasie podziel ją na 3 części i ułóż na kawałku papieru do pieczenia. Przykryj drugim, takim samym kawałkiem. Następnie rozwałkuj zawartość na cienki placek. Zdejmij górną warstwę papieru i ostrym nożem podziel powstały placek na prostokątne kawałki. Piecz 15 minut w temp. 180 °C.

Reklama

Na żywo

Zobacz również

  • Składniki: 3 jajka, 10 dag cukru trzcinowego, 1 duży batat, 100 ml kefiru, 18 dag mąki, 4 łyżeczki sody, po pół łyżeczki mielonego kardamonu i cynamonu, olej, cukier wanil., lukier, kandyzowany imbir więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.